Onsdag

Efter en rätt lång väntan så fick även vi börja vår fysiklabb. Ganska kul hade vi. Jag, Alexander, Boman och sedan den där killen i D som jag inte vet vad han heter, vi hade den bästa gruppen och blev klara först. Superelit då det inte var så svårt, kaströrelse. Fick skjuta en kula och sedan mätte vi tid och så..

Käkade sedan middag hos mormor och morfar. Det blev stek och potatis och sedan tårta till efterrätt. Hann med att räkna lite matte där också. Fick en idé till satiren som ska skrivas i morgon och sedan diskuterade vi både religon, utbildning och en massa annat. Min morbror och mormor tycker visst att jag borde utbilda mig till arkitekt. Hur det blir med den saken får vi se sen.

Har nu gjort den sista delen på engelskan, dessvärre så hade jag inte rätt font hemma som vi skrev ut på skolan men jag tror att det kommer att fungera ganska bra endå!

Nu blir det nog att jag drar mig till sängen och stannar där. Är inte så värst trött men det kan behövas sova. Har teknikutveckling och kemi i morgon innan lunch. Inte det roligaste men man kan väl hoppas på att lyckan ler mot oss även i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0