Nu så...

Skolveckan är nu över. Så som denna veckas prövningar.

Hela TE2B var nervösa idag. Anledningen stavas matteprov.
Var lite less då jag hela förmiddagen var tvingad till att prata om matte, många var det som ville ha hjälp.
Men när vi då kom in i salen så lugnade jag ner mig. Stolarna var buntade och det var inte så mycket ljud. Vi befann oss nämligen i källaren. Till slut så delade Anders ut provet och jag kikade igenom det lite kort då han gick igenom var vi skulle skriva lösningarna. Det verkade ganska så enkelt.

Löste uppgift efter uppgift, hade nog ett leende på läpparna under vissa av dem. Jag kunde det här. När jag sedan läst igenom provet en sista gång och reste mig upp för att gå så var Alexander också klar. Väl utanför salen mötte vi BF och det visade sig att vi hade samma svar på de allra flesta uppgifter. Hoppas nu att vi snart får tillbaka provet. Inte allt för fort lät det som då Anders skulle rätta ettornas nationella.

Allt som allt så var det ett lätt prov. Nu återstår det att se resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0