Fredag, och jag vet att jag borde göra annat...

Okej, så här är det. Har massa saker som jag tänkt att jag skulle ha gjort. Har det blivit av? Nixpix, inte det.
Mina foton kom igår. Tack för det! Dessvärre blev alla, nästan alla, bilder från nyårs för mörka och med en gulton. Apa. Kan det ha med min skärm att göra då jag redigerat dessa bilder.... Tråk.

I alla fall så var jag på stan igår. Väntade på Isabel vars buss aldrig dök upp men vi träffades tjugo i fem. Drog en vända på stan och sedan var det Dallas som gällde. Tacotallrik för mig, gott. Sedan skulle vi se Australia. Bra film. Utspelade sig i Australien under andra världskriget. Männskliga rättigheter och så vidare. Tankeställare, krig löser aldrig några problem...Dock var filmen lång som attan. 2 timmar och 45 min. Hade den turen att hinna med 22.20 bussen hem. Trodde jag hade missat den. Nepp. Allting går. Så det så.
Somnade nästan direkt när jag kom hem. Bestämde mig för att stiga upp när jag vaknar första gången. Så halv nio klev fröken Larsson upp. Hungrig och lite trött.

Har då idag sett Veronica Mars avsnitt. Från 10.00 till 16.40. Heeh, men till mitt försvar så har jag faktiskt gjort en grej som jag hade på min "Att göra- lista"...

Dock inte den bästa bilden ser jag, för lång slutartid. Men som bilden skvallrar om så har jag tillverkat armband. Nio stycken tror jag att det blev. Så nu har jag en hel burk med armband. Tokigt, jag som aldrig har armband... Eller hur det nu var. 

Ikväll kanske jag äntligen börjar med min tavla. Har nämligen allt material hemma nu. Tavelduken så fint nedstoppad i en påse från Clas Ohlssons. Undrar om det går att dra upp den utan att klippa sönder påsen? Men fick jag ner den borde jag kunna dra upp den. Allting går.
Sedan måste jag laga middag ikväll. Palt. Suveränt.

Förresten....
Skolan börjar på måndag

Kommentarer
Postat av: Axxa

haha jag har också sett veronica mars hela dagen! jag orkar inte med skola :(:(:(:(:(

2009-01-09 @ 17:55:24
URL: http://www.axxa.devote.se
Postat av: Jenny

Idag så ska jag se Yes Man, det blir kul! ^^

Jättesnygg blogg, btw!



Kolla in min blogg, om du har tid! Thanx på förhand ♥

2009-01-09 @ 17:58:29
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0