Äntligen helg!

Mamma och Broder Tuck befinner sig i Eskilstuna och spelar rullstolsinnebandy. Så då är jag och pappa ensamma hemma. Ganska så skönt då vi får göra som vi vill.

Jobbade i går, lagomt mycket folk. Lite kunskap har man endå!
Pappa hämtade upp mig och sedan käkade vi några mackor och jag sade: Får jag inte sova lite nu?
En vild chansning då mamma aldrig skulle tillåta det. Tur det att jag och pappa är så pass lika. Visst, somnade i soffan i två timmar ungefär. Pappa väckte mig och vi for till Konsum och handlade lite. Käkade middag, fick veta att broder förlorat första matchen med 0-14 och andra blev oavgjord. 2-2. Där vid 18.00 så slog vi i gång en Linley DVD och såg den. Kusin Viktor var förbi, skulle till kompisen som bor mittemot. Han hade parkerat bilen på vår uppfart. Sedan blev det lite Tarzan och Chuck. Kring halv tio så kröp jag i säng igen.

Vaknade sju men lyckades så småningom somna om igen. Vaknade då liggandes på mage med ena armen under mig, alldeles bortdomnad.

Kring tolv blir det lite fotografering, Erik är offret den här gången. Hoppas på några fina bilder, han var då pepp på det i alla fall.

Ska sedan redigera lite bilder samt skriva klart om Jane Austen. Planschen ska visst göras klart imorgon. Har lovat att skriva rubriken på datorn med ritplattan. På tal om det, fick en kommentar om min illustration. Den är gjord i Illustrator och inte i Paint.

Bild från nyårs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0