Nu är det bara lätta grejer kvar

Fysikprovet är avklarat. En timme och fyrtio minuter av två timmar satt jag. Det var väl inte helt självklart alla svar men det kändes endå ganska bra.

Har nu läst svenskaläxan, måste dock höra med någon om engelskan, kongruensen. Mina anteckningar är oförklarliga... Tänkte nu fortsätta rita lite grann. Har börjat med en bild på en kompis. Har tänkt få den klar, anledningen är väl egentligen att jag ska lära mig hur man gör. Det är lite smått knepigt.

Sedan blir det en tidigkväll ála MLA. Senast nio hade jag tänkt mig, gäspade under provet och sedan säkert fyra gånger på väg från bussen och hem. Galet, men jag behöver visst min sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0