Mer snö och förkylning på G?

Nu har det snöat och snöat och snöat och snöat och snöat och snöat och snöat och snöat och snöat och snöat och snöat och snöat och snöat och snöat i evigheters evighet.
Snön når upp till köksfönstret och plogkanterna ser man inte längre över. Och verkar det sluta snöa? Naae skulle inte tro det hörru du.

Och sedan, har ont i halsen också. Verkar ha blivit smittad av mina kära klasskompisar. Inte kände jag något i morse inte utan efter att ha träffat Alexander, som varit sjuk i helgen, Camilla, som också varit sjuk och sedan Boman som hostar värre än nånsin. Ja, då du. Då är man inte så pigg. Dessutom så var Isabel hemma, sjuk. Galet.

Förutom all denna klagan så har denna dag gått otroligt bra. Fysiken verkar gå som en dans, lite räkning i morgon innan provet på onsdag så är man nog redo. Fick tillbaka matteprovet. 2 poäng från max, icket dåligt inte.
Och hör och häpna, på teknikutvecklingen så gick det precis som jag ville med SolidWorks. MLA är elit på det. Dessutom verkar monteringsanvisningen i Word bli super bra också. Hihhi, en helt lagomt bra dag.

Jag avslutar med en liten fundering som man kan fundera på lite då och då. 

                 - Om man sväljer en krona, blir man mer värd än någon annan då?

Tack och bock för den kluringen, Alexander. 

Tänk om det endå skulle kunna vara sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0