Framtidsresan

Förmiddagen spenderades med skogsindustri och framtiden. Riktigt roligt med olika övningar och så. Blev blandannat produktionschef för ett företag. Inte dåligt det, kan dessutom berätta att Peter Forsberg är för svag för de nya hockeyklubborna. Eller så inte? Det var riktigt roligt i alla fall.

Var tvärt in på stan på lunchen, det blev en stund på Game med grabbarna och sedan Clas Ohlsons samt Bokia med Isabel. Bokrean var i full gång och kanske skulle man ha hittat sig en bok? Alexander och Boman köpte två spel, likadana. Fråga inte vilket det var men till 360t var det...

Har dessutom pratat med Guray efter skolan, skrev in mig på Matte E. Så nu är det fastställt, jag läser 50 poäng extra. Han sade föresten att TE2B var enligt ryktet den bästa klassen, tackar och bockar. Men lite irriterad är jag över att man inte kan läsa Fotografisk bild B, det kan visst ettorna. Men det blir nog Multimedia A samt Psykologi A&B. Tror jag, vad det blir i andra och tredje hand vet jag inte än. Nk B står nog som en stark tvåa.


Idag har solen lyst och temperaturen har äntligen letat sig upp över noll. Så plusgrader alltså, värsta vårkänslorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0