Dallas dagen

Idag fotade vi lite vinterbilder, var ute i en timme eller något sådant. Blev väl inte supernöjd men det ordnar sig.

Blev sedan terroriserad av Sebbe, jodå. Han snodde allt som jag hade på matten. Suddet, linjalen, collegieblocket och även pennan när jag skrev med den. Pallar man med mera? Skulle inte tro det.
Då vi alla hungrade ihjäl så blev det spurt till Dallas, för vem vill äta krämig kycklingsoppa ála Jörnköket? Ingen verkade det som. Så jag, Alexander, Boman, Isabel och Sebbe åt pizza samt kebabtallrik. Riktigt gott var det. Lite kämpigt är det dock att hålla jämna steg med killarna, jag åt inte ens upp all mat. Sedan gick vi en sväng på stan, likadant som igår så blev det Clas Ohlsons, Sebbe skulle köpa dukar till sina tavlor och sedan Game. Vet inte vem som handlade vad där men Alexander var inte bra på PS3 spelet de har där. Biljakt eller vad det nu var... Lite han krockade med alla bilar samt kanter av vägar. Fast, jag skulle inte ha varit bättre direkt.
Tillbaka till skolan och fysiklabb. Vi lekte med flygplan och skulle bestämma tyngdaccelerationen. Fick det till 10,2. Rätt svar är 9,82. Ganska nära endå...
Gick på stan med Camilla efter skolan. Hittade den där Adidaströjan jag så länge velat ha på Stadium. Priset svider lite, 699:- Hoppas på att den finns i Luleå, då blir det att köpa den där. Annars köper jag den här hemma.

Kämpade lite med Individuella valet när jag kom hem. Är klar nu, och resultatet blev väl så här.

Höstterminen
1.Multimedia A
2.Konstruktion A
3.Formgivning A - textil, mode

Vårterminen
1.Psykologi A/Psykologi B
2.Naturkunskap B
3.Svenska C/Psykologi A

Hoppas nu på att jag får mina första handsval. Det är de enda som jag verkligen vill gå.

Morgondagen blir oändligt lång, måste dessutom få klart svenskan. Får se hur det går..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0