Ritplatta i mitt hjärta!


Så har jag då slitit lite med min nya pryl. Tänk om jag fick använda den på bilden....

Ja i alla fall så är det måndag idag. Förkylningen börjar komma och huvudet är tungt. Veckan är lång men det verkar endå bra, många lektioner verkar falla bort.  TE2B lyser upp dagarna och trots allt så trivs jag på skolan.
Dagarna blir allt kortare och kallare, hösten kommer med stormsteg. Fasen, tur bara att man har sina vänner där i vått och torrt.

Ja, glömde säga att inköpen i lördags blev två tröjor, en jacka, en ring och tre par örhängen.

Ikväll blir det nog att göra klart bild läxan  sedan bänka sig framför tvn och se den efter längtade monsieur Hercule Poirot på Tv4.

Kommentarer
Postat av: elin

fin bild :) see ya on saturday

2008-09-01 @ 18:31:37
Postat av: Eva

vilken superfin bild. Du gör mig bara ännu mera sugen på en alldeles egen ritplatta

2008-09-01 @ 19:12:06
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/
Postat av: Axxa

duktiga du!

2008-09-01 @ 20:08:16
URL: http://www.axxa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0