Slut på denna vecka

....analysera....orientering....fiskpinne....logaritmer....kemiprooov....


Helt slut och med lite pain i fotleden sitter jag nu här. Dagen har varit helt galen. Kände mig inte så pepp varken på gårdagen eller idag. Gårdagen ska vi inte bry oss om, på skolan 8:30 till 16:00 medan vissa var lediga. Inte så sena med att gnugga det i ansiktet....

I alla fall så började dagen med fotografisk bild. Analys av bild utan lärare, chill. Sedan orientering, detta har plågat mig länge. Dagens tur var helt sjukt lång och det tog tid. Tillbaka och ombytt på skolan kvart över 12. Trodde matten började 20 över. Nepp halv. Så då fick man ju hela femton minuters lunch. Fick veta att maten nästan var slut. Panik. Gick dit, hade ju prov efter matten, lite mat måste man ju få. Alexander och gänget hade stått i kö i en kvart. Lite mat och sedan stängde visst köerna en efter en. Två minuter senare hade jag svalt fiskpinnarna, druckit fyra glas vatten och tillsammans med Camilla var vi på väg mot lektionen. Skulle Anders bli arg? Hann i tid och fick äntligen andas ut. Allt detta med en fotled som kanske(?) är stukad. Not so nice.

Efter lite logaritmer skrev jag kemi provet, typ 10-15 min tog det... Inte svårt. Ingen tyckte det. Hade flyt på väg mot bussen, typ grön gubbe hela tiden och bussen stod där. Nu känns det helt plötligt som helg och jag somnar nog som vanligt rätt så fort även i kväll. Har inga problem med det känner jag. Men Numbers har börjat om så det blir nog det. Go Charlie!!

Går helgen lika fort som resten av veckan så är det väl måndag på ett ögonblick. Ska nog vila dessa två dagar, kanske hitta på något. Vi får se.

Det var ju nyss... Sommaren kom liksom aldrig. Nu är hösten här med allt vad det innebär, ja på med långkalsongerna och tjocksockarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0