Fotat och klart

Skämt å sido. Men nu har jag krälat omkring på golvet klart. Bilderna har jag ännu inte kikat på. Tror endå att de blev ganska bra... Lite photoshoppande återstår men det kan jag nästan göra på skolans otroligt bra datorer. Där allt bara hänger sig och tar typ fem minuter. Jo, sedan så är skärmarna nästan skapade av Moder Jord. Kulörerna, o så fina..

Ska ikväll försöka få tag i Elin S. Hon svarar inte på mobilen visst... Ska planera lite mer för fredagen. Dessutom blir det lite RoomService. Får se om jag får sällskap av pappa eller om han somnar... Det åter står att se. 

Morgondagen? Lite mer jobb. Broder Tuck ska visst ha kompis här. Typ maskerad. Hoppas endå att jag kan få håret färgat under kvällen. Vill dessutom att smärtan i foten och i höften ska försvinna. Vad jag har gjort i höften har jag ingen aning om men det känns som att det borde knäcka till snart... Foten? Ja, den är ett problem i sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0