Back in business

sovmorgon, engelska, matte


Efter en lång och välbehövlig helg är jag nu tillbaka. Hjärnan har gått men inte riktigt så bra, oj så trött jag har varit! Så jag har sovit och tagit det lugnt, varit ute i friska luften och fotat lite. Dessutom har jag hunnit med lite fysik.

Fick sovmorgon idag. Började kvart i ett. Två lektioner och sedan slut för dagen. Härligt, jag blev ännu piggare. Lektionerna var chill. Engelskan, grupparbete... inget gjordes. Matte, grupparbete... haha nu skulle det väl inte vara så men jag, Issa, Alle och Boman (nu var jag duktig va Issa?) satt vid några bänkar som var ihop flyttade. Oj, vad bra vi var. Anders sa inte till oss och jo, vi räknade nästan rätt på mordet. Jo, vi skapar alibin. 11.30 blev snubben dödad. Charlie Eppes, here we come!

Och gissa vad. När börjar jag imorgon? Jo, kvart över elva. Haah, så bra är jag.

Något som stör mig är fysiken, vad i hela friden. Uppgift fem har jag inte lyckats lösa, hur ska jag tänka? Har jag snurrat in mig? Alexander, hjälp?!? 

Trots kemi boken som ligger i väskan sticker jag med på Broder Tucks träning. Tar med boken och läser där. Funderar om jag ska fota lite? Eller blir belysningen tokigt gul? Vi får se...

När är halloween egentligen? Då ska det spookas lite och bakas kakor.. Hahah, vi spårade visst lite Linnea?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0