Han har en liten skåning i sitt blod

Mardrömsstart efter lovet. Rep på fysiken med ljudvågor. Sedan fleeera timmar med löpvagnen, det slutade med att vi var tvungna att räkna om och sedan rita om. Solid Works är inte programmet i mitt hjärta. Trots att allt ska vara kompisar med allt. Helt galet... Sedan lunch och efter det fick vi äntligen veta vad som kommer på engelska provet. Men tro inte att man blev något klokare för det. Oj, oj så rörigt. Efter engelskan återstod matte lektionen. Provet skulle vi få tillbaka. Anders var lagom glad för vad vi gjort. Resultaten var inte de bästa... Enligt hörsägen så var det ett MVG, tre VGn och resten Gn. Vet inte om det är sant.. I alla fall så fick jag ett MVG. Jag är glad. Tro mig på mitt ord.

Gick på stan efter skolan med Isabel. Köpte klockan på Ur&Penn för 65:- Nu äger jag tre klockor. Beroende av tid? Tidsoptimist kanske.. Jo, det är ganska halkigt ute om ni inte visste det. På väg in till stan gled Sebbe och Johan förbi oss. Just det, gled. De åkte sedan skridskor till traktorn kom och sandade. Nära på att de blev översandade....

Mörkt är det och jag är trött. Inte fullt så trött som jag trodde att jag skulle vara, kunde nästan inte somna igår kväll. Men nog somnade jag kanske där kring ett eller så. Olikt mig... Jag brukar ju somna direkt jag lagt huvudet på kudden. Förhoppningsvis blir det så ikväll!


Visst ser man att det är i juni? Vad hände med sommaren 08?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0