Söndag klockan 18:54

Ja nu sitter jag här. Konstigt nog har jag tagit mig tid till det. All tid verkar springa förbi men sen sist så har jag väl lyckats med att jobba mååånga timmar, spenderat lite tid med Linnea, målat en tavla och slipat+börjat måla om min lilla telefonbänk. Jo sedan har jag läst ut Stieg Larssons andra bok. Shit så bra den var! Nu åter står bara att se om jag lyckas hålla mig med att börja på den sista innan Cypern resan.

Lite sol har vi nu lyckats få i Skellefteå. Sommaren verkar inte riktigt trivas här. Frågan är om hösten redan infunnit sig eller om sommaren tagit sovmorgon?

Less är man då på regn. Särskilt när man ska cykla till jobbet varje morgon, det tar ju typ 30-40 min att ta sig dit... Jag längtar inte till jobbet imorgonbitti. Egentligen är det inte tråkigt eller så utan jag skulle helst vilja vara ledig. Det är det enda man tänker när väckarn slår igång. Shit, nej så skönt att ligga kvar här! Undra vad som händer om jag skulle göra det. Anna skulle bli galen, imorgon är vi tre stycken i butiken hela dagen. Lite dåligt planerat, hoppas på bra väder så kunderna håller sig på stranden...

Sedan är det ju i veckan det smäller, precis. På fredag. Hipp hipp hurra till mig! Jag får spendera min egen födelsedag bland färgburkar och tapetrullar. Sedan jobbar jag ju även på lördag... Vilken toppen helg! Njae, kanske inte men jag vet ju det att om tre veckor är det över och jag får sova hur länge jag vill. Sedan är den där digitala system kameran min!! LÄNGTAR!!!!

Jo, klockan är nu 19:04 och jag känner mig nöjd, håll till godo. Kanske blir det en uppdatering inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0