18 juli

Den dagen inträffar bara en gång per år.

Har efter en dag på jobbet, käkat på Max och fått paket av familjen. Det blev en mp3, bikini, klocka, bok, hängsmycke och ett hemmagjort armband. Sedan kommer tydligen faster med ett till paket i morgon då de ska hit och äta. Kul.

Min nya, superslimmade mp3 spelare ligger nu framför mig och laddas upp, frågan är bara om den verkligen fungerar då den hittills har krånglat lite... Vi får se helt enkelt.

Jobb imorgon men hoppas på sol, ha de så bra!

Kommentarer
Postat av: Hertiginnan af Uppsala

Det ska bli en bloggträff snart som jag är bjuden på. Ska du dit eller känner du någon som ska dit. Jag kommer inte att gå dit men du kan läsa om den i min blogg var den håller hus

2008-07-18 @ 21:47:57
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Eva

Japp jag kommer med ytterligare ett paket i morgon, spännande va?

Kolla in min lite nya design på bloggen. Har jobbat hårt med kodningen.

2008-07-18 @ 22:19:51
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0