tjugosjunde december

Denna dag har inte varit så värst aktiv. Mamma och pappa dolar på med middagen. Lax och potatis blir det visst.
Kanske blir det en promenad efteråt också. Hoppas att fötterna håller i sådana fall.

Började tänka lite grann i går. Färger betyder mycket för mig och mitt liv. Hade en period där allting skulle vara blått, allt. Fick sedan veta att de allra flesta har blå som favorit färg. Därför revolterade jag litegrann och tog till mig den gröna färgen. Men, mamma verkar ha fått spunk på grönt. Allt är grönt, skarvsar samt halsband. Nepp, det gick inte. Rött, svart och vitt sedan... Inredde mitt rum så och visst, jag gillar det. Men då jag alltid varit emot rosa och sådana flickiga färger känns det lite fel. Nu har det då gått ett tag sedan min blå period och gissa vilka färger jag har fått på min tröja, pyjamas och sjal från farmor. Just det, blå. Men tydligen så passar jag bra i blått enligt mormor och ja, den blå färgen är faktiskt ganska fin.


Kommentarer
Postat av: Annah

Jag håller nog med din mormor ang den blå färgen. Fast du är nog fin i de flesta färger skulle jag tro!

Hoppas du haft en skön julhelg!

Kram Annah

2008-12-27 @ 23:02:57
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0