LOV

Slutade idag tjugo över två. Kunde inte bada på grund av förkylning och behövde då inte vara med på gympan. Pappa hämtade upp mig på Edda och vi gick en sväng på stan. Efter det så har jag inte gjort så mycket. Ärligt talat så är jag lite orolig över att ha något att göra under lovet men det löser sig säkert. Har lite kvar inför julafton också.

I morgon tror jag att det blir lite städning av rummet innan jul. Plocka undan lite rena kläder och sedan dammtorka. Kanske kommer det fram några tomtar också? Det är trots allt jul snart. Kanske kan jag övertala pappa att fortsätta spraya mina ramar.. De borde bli klara snart tycker jag.

Kvällen bjuder nog på en lugn tvkväll. Kanske någon film eller så. Får se.


Lite mer än ett halvår sedan. Avslutningen i ettan kontra jullov i tvåan. Aldrig har det känts så här konstigt att gå på jullov. Lämna vardagen bakom sig i tre veckor, helknasigt och tomt. Jag trivs på skolan, tack vare er. Ni vet vilka jag menar, ni är helt enkelt underbara. Nu laddar vi om batterierna och syns igen nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0