Failande, trixande och haxx

Nu har jag ritat klart allt till farmor och farfar, återstår att sätta in bilderna i almanackan. Fixar nog det i morgon.

Känner mig inte riktigt på topp än. Måste nog slappna av lite till. Än känns det inte som lov, måste nämligen hindra mig själv från att slå i gång väckarklockan på kvällarna. Det har blivit en rutin som är lite svår att släppa. Kul att vakna kvart över sex när man är ledig... I alla fall så somnar jag nog snart. Har suttit här hela eftermiddagen snart. Ögonen går i kors...

Blir nog kanske någon film på tv ikväll.
Kelin dyker upp i morgon med paket och musik. Trevligt.
Nu ska jag nog sluta.


Ritade dessa igår. Ganska fina va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0