Äntligen helg

Så blev det fredag även denna vecka. Otroligt fort har det gått men helg tackar man inte nej till.

Ikväll blir det lite vila tror jag, stan imorgon för att sedan fira kusinen som fyllt 17. Vad mer? Jo, bildläxan. Sedan hoppas jag att det blir lite tid över till att redigera lite bilder och kanske rita lite med ritplattan!

Skolfotot togs då idag, jag sitter längst fram i mitten med Axxa vid min sida. De enda tjejerna längst fram. Men sedan är vi ju rätt långa också!
Har då beställt skolkatalogen och blev lite förundrad. Det enda man behövde göra för att målsman skulle godkänna det var att kryssa i en ruta. Det är nästan som den nya sjukrapporteringen för högstadiet. Det är ju bara att knappa in personnummret!

Vad händer med världen? Nu nöjer sig staten med att avlyssna samtal istället....

Sedan avslutar jag detta inlägg med att gratulera min storkusin till att ÄNTLIGEN ha tagit körkortet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0