Så var det mars

Söndag och sportlov. Daniel Tynell har gått i mål som segrare i Vasaloppet. För tredje gången.

Har inte skrivit på ett tag så jag tänkte ge er en uppdatering.

Fredag, tre lektioner. Lite photoshoppande, ingen skridskoåkning för min del och sedan matteräknande. Tog hem böckerna över lovet då det väntar ett nationellt prov om några veckor. Har dessvärre inte så mycket att öva på, har gjort de allra flesta uppgifterna. Men vi slutade då 13.30, sade hejdå till mina vänner, syns på måndag... Om en vecka alltså.
Åkte hem och vilade lite. Mötte ElinS på Konsum och handlade lite mat. Gick hem till mig och gjorde en sallad till middag. Sedan såg vi lite tv och diskuterade om livet.

Lördag då. Jag och mamma åkte till Luleå för att shoppa litegrann. Hade turen att hitta skorna som jag var ute efter så det blev dem samt en tröja.



Och hårspray också. Har haft lite svårt att hitta just det där hemma här i Skellefteå. Så jag köpte två flaskor.

Var hemma kring fyra och slog på Lynley. Såg den och väntade lite till. Mamma skulle nämligen skjutsa mig, Linnea och ElinS till Bowlingkompaniet. Mötte ElinK där och sedan blev det discobowling i en och en halv timme. ElinK vann, jag kom tvåa och sedan Linnea på tredje plats och ElinS sist.
Det var verkligen roligt, gjorde några strikes. Typ tre eller så.
Sedan åkte vi hem till ElinK en stund för att sedan bli skjutsade in till stan och ta bussen hem till Linnea där vi såg Forgetting Sarah Marshall.

Riktigt rolig film, lite spårad men endå.. Lite jobbigt att det var Kristen Bell som spelar Veronica Mars som spelade tjejen...

Dagen blir att ta det lugnt för att sedan se Män som hatar kvinnor ikväll. Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0