Nu så...



Idag kom det nya kortet. Kul.

Har varit en sväng på stan idag. Köpte ett par byxor, en sjal och ett par örhängen. Silverringar, i rätt storlek.


Jag har haft någon sorts sysslolös känsla. Har jagat mig runt, runt i huvudet utan chans att vila. Vet inte vad det är men jag känner mig stressad. Tre dagar kvar av lovet och det känns skönt. Skolan börjar och då får jag någonting att göra och får träffa människor varje dag. Som jag trivs med. Nu borde det vara skönt med lov och det är det, eller har varit. Skulle mycket väl kunna tänka mig att korta ned lovet. Aaaah, borde hitta mig något att göra men det borde fixa sig nu. ES och LB kommer och ser film ikväll, i morgon blir det Sjöbotten och sedan är helgen klar. Ge mig något att göra så kan jag hålla tankarna borta från det som gnager i bakhuvudet, vad det nu kan vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0