Idag är det tisdag...

...och inte onsdag som jag har trott egentligen hela dagen.

Har haft kemi, svenska och digitalt skapande idag.

Flash var otroligt roligt nu när man lärt sig att få saker och ting att röra på sig. Kuligt värre.

Var tvärt på stan idag, hade tänkt köpa den där tröjan på Bikbok som jag skrivit om tidigare men det blev en lila tröja från Carlings i stället. Som förövrigt matchar mina skosnören otroligt bra, skämtåsido, men jag kan nästan inte ha de skorna tillsammans med tröjan. För supermatchning är icket min grej. Köpte även en ny klocka, en vit från Ur&Penn. En digital med gummiarmband. Den var lite galen men lite rolig. Fick dessutom ett sms från pappa som sedan ringde och sade att han skulle hämta mamma så jag fick åka med.

Har räknat lite matte men har kört fast på några uppgifter, det blir nog att fråga både Alexander och Anders i morgon på matten. Tur att man började i tid. Det brukar jag inte göra direkt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0