Looking at a photograph, the hands starts shaking


Såhär blev då mina provmuffinsar. Hoppas att de smakar gott också så säljer jag dem. 0730529538...

Okej, väldigt mycket reklam idag men sådant är livet. I alla fall så har jag haft en trevlig dag i dag och helg också för den delen. Börjar vi med fredag kväll så var jag med ElinS, pratade om livet i stort och mamma försökte låsa upp bilen med fel nyckel men det är en annan historia. Jobb i lördags samt kalas för lillkusinen som fyllt två år här i dagarna. Mormor och morfar var hit och åt middag för att sedan åka hem och se Melodifestivalen. Som jag endast såg för att de sände från Ske-å. Jädrar vad ovärt. Låtarna var dock lite, lite bättre än sist men inte mycket. Ska nog skippa resten av programmen, får se hur jag gör. Tillbaka till söndagen då, Broder Tuck spelade innebandy på A-torp. Vann båda matcherna med 5-0, själv fick han göra 4 mål och tre(?) assist. Han håller på att vara riktigt duktig, broder.
 
Så blev det hippsvipps måndag igen och jag satte mig på bussen in mot stan. Föreläsning om företag för en tag väntade, träffade klassen och sedan blev det att ställa hjärnan på högsta varv. Som sagt så har jag, Isabel, Alexander och Boman startat företag. Inte dåligt det inte. Sedan så blev det en lång lunch där vi mest satt och pratade om ingenting. Teknikutveckling, är klar med monteringsanvisningen äntligen!! Måndagar är en av våra längsta dagar så vi förberedde oss för engelska. Men lärarn var sjuk så vi fick sluta tidigare. Fast vi gjorde lite uppgifter innan vi gick så att hon inte blir så arg på oss när hon kommer tillbaka.

Ikväll blir det då att smaka en muffins och sedan se Chuck samt CSI NY. Trevligt, trevligt.

Kommentarer
Postat av: Eva

smakade en idag, som du sålt till farmor. kakorna var riktigt goda.

2009-02-18 @ 14:43:24
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0