Lördag igen

Och jag känner mig hyffsat utvilad endå. Gårdagen var inte så jobbig och jag hann till och med ut och fota lite grann innan solen gick ner. Det var riktigt härligt!
Nu är det -1,7 grader ute, vilket känns skönt dock är det inte sol. Tråkigt, annars vet jag vad jag hade gjort...

I helgen blir det att ta det lite lugnt, eller lite skolarbete blir det väl. Vars man än går finns skolan där som en skugga. Nu är det inte så mycket utan mer bestämma vad man ska skriva om på svenskan och sedan försöka klura ut vad det blir på individuella valet inför trean. Känner jag mig själv så finns det en chans att detta skjuts upp och jag gör det på måndag i stället, men vad gör det?
I kväll blir det att fara till ElinK, vi är bjudna på fika tror jag att det var och sedan Melodifestivalen.

Jag måste bara berätta om killarna som åkte samma buss som mig hem igår, vet inte hur gamla de var men skulle gissa på ett år yngre för de klagade på hur svår Matte B måste vara och sedan sade en av killarna att det skulle bli en standard fredagkväll. Med Apberget och godis. Kändes lite b-igt... Eller? Är det något man har missat?

En av bilderna från min lilla kamerautflykt igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0