I don´t want you to hate me but I think you need to know

Nu var det en ny start på en ny vecka igen. Värst vad det rusar fram...

Måndagar är som alltid en lång dag och idag var inget undantag. Fick tillbaka fysikprovet. VG blev det, det värsta var att alla fel var att jag räknat plus i stället för minus och tvärtom. Pinsamt.
Matten, ja vi repeterar inför nationella och Anders erkände att vi var bäst. Jag och Isabel. Haah, det var inte dåligt.
Fotade lite och sedan blev det lite klur på teknikutvecklingen, snart klara!
Sedan, på engelskan, ja då blev jag lite arg kan man väl säga. Vår lärare var frisk i alla fall och vi fortsatte med gramatikhäftet som vi fått. Hon fortsatte att prata med oss en och en om hur vi ligger till. Gick efter klasslistan, sista först och så vidare. Gör inte mig något då jag alltid är i mitten. Men nu till det som irriterade mig, Adam gick ut och efter han skulle Alexander gå och sedan skulle det vara min tur. Men inte det. Felicia fick gå efter Adam, hennes efternamn börjar på F och sedan Johan efter henne. Vad heter han då? Jo, Burström... Aah, vad hände där? Tydligen så började hon välja vem hon skulle prata med. Hoppas bara att man får snacka med henne för man vill ju gärna veta hur man ligger till.

Okej, nu till något trevligare. Det blir nog att göra något med gänget i helgen och sedan har jag och ElinK bokat in en fotodag under sportlovet. För er som inte visste så är det redan nästa vecka! Galet skönt.

Mamma och pappa hade varit på banken idag, och äntligen fixat ett kort som jag kan betala med i kassor och så. Har bara haft bankomatkort tidigare, otroligt störande..


Kommentarer
Postat av: Anonym

coolt :D

2009-02-23 @ 18:58:53
URL: http://sweeteyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0