Torsdag

Så dagen har man spenderat på skolan från 8:30 till 16:00.
Har haft Fackteckning, målade med akvarell, Engelska, vad gjorde vi egentligen? och Grafisk design, photoshop grunder och lite genomgång om layout.

Tog snabbussen hem och mötte mormor, hon hade gjort soppa till middag. Gott var det i allafall.

Så efter middagen sätter jag mig vid datorn, öpnnar mailen och vad ser jag där? Jo ett litet mail från Elin, hon hade gjort denna illustration av mig:
Tackar, tackar! Riktigt fin var den också!!!

Detta är sådant som värmer, hade jag haft Elin Ks kunskaper så hade hon fått en bild hon med. Vem vet, kanske det blir en med ritplattan i framtiden?

Så åter till dagen, eller vad finns det att säga riktigt? Jag känner inte att jag har något intressant att dela med mig av...
Imorgon blir det stan med Linnea och sedan hittar vi på något på lördagkväll. Stålgänget.

Jo, jag ska kicka igång pappas systemkamera. Den gamla, med film i. Han står för all kostnad, känns skönt. Hur ska det gå då? Jag som nästintill blivit beroende av att redigera bilderna... 24 chanser, shit. Inte mycket... Ja, det blir det att inhandla imorgon, tillsammans med ett par skor. Sedan får vi se vad det blir mer för något!

Ha de bra!!

Kommentarer
Postat av: Eva

verkligen supersnygg. Elin är duktig. Ha det bra, här är det snor

2008-09-05 @ 07:04:08
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0