Rätt så lungt

....noder....låter hjärnan?....skjuvning...pastasås med kyckling....pling-verb....förenkling....

Så är det en ny vecka och hjärnan har börjat fungera. Matten gick lekande lätt. Shit, så långt fram jag hamnade. Tydligen har jag käkat mina kolhydrater. Ikväll blir det nog lite handling, foto och sedan Poirot.

Mitt tidigare inlägg var som sagt lite luddigt, men här är då min nyinköpta lilla älskling.

En Canon EOS 450D. Som sagt så är den efterlängtad.


...Sist men inte minst vill jag bara säga förlåt om jag trampat någon på tårna, om så är fallet så. Förlåt. Inte min mening...

Ha de så bra!
Nu sticker jag och fotar ljuset, älven och hela världsrymden.  

Kommentarer
Postat av: elin

glad gubbe för din skull lixom ;P

2008-09-15 @ 17:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0