Här ska det då stå något kul och intressant...


....stoffteckning....mätning av vatten....mos....engelskt prat....boklayout....

Dagen går mot sitt slut och jag har kemiläxa som väntar på mig. Kanske roligare att planera fredagskvällen? Det kanske blir frikväll i Skellefteå stad?

Vad har då hänt idag? Ja, inte så mycket... Fick väl ganska mycket sagt på engelskan, det är ju rätt så tråkigt men vi lyckades överleva. Gjorde klart omslaget i dag och lärarn har kanske lärt sig mitt namn?

En något intressant och knasig sak att fundera över må vara min dröm jag hade i natt. Lyckades på något sätt bli efterlyst av någon konstig armé från typ Kina. Smög genom en underjordisk tunnel, hamnade på en strand där jag genialiskt kom på att man kanske inte ska ringa någon. De kan ju spåra samtalet men smsa skulle jag nog göra endå?!?. Jag hann då ringa någon, var det Alexander kanske? I alla fall lyckades jag och den andra personen ta oss där i från till vad som verkade vara mormor och morfars hus. Någon ringde på dörren och jag skulle gömma mig, inte särskilt skickligt då de såg mig. Tur nog så var det några från klassen som lovade att inte säga något då jag skulle gå under jorden....
VAD HÄNDE DÅ LIKSOM?
Dessa helt galna drömmar kommer då jag är ganska spänd, har mycket att tänka på och är helt slut. Så slutsatsen av detta, jag har galet mycket som snurrar runt, runt i huvudet..

Nu har jag babblat på men jag måste få skriva av mig.

I morgon, fotografisk bild, gympa, matte och kemi. Prov om en vecka i kemi, kan man allt eller?

Snart är det då helg, vännerna i morgon kväll. Sedan antagligen mer tapetsering och så, hör av dig om någon skulle vilja hitta på något. Jag vill gärna!

Bjussar på en helt otroligt snygg bild från i onsdags. Lägg märke till de vana posarna...
(kanske även ironin...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0