1 liter hallon

....skärpedjup....poesi....fiskpinnar....brytningslag....


Ännu en dag till ända.

Är otroligt trött egentligen, om jag bara slappnar av... Somnar direkt, kan inte riktigt tänka klart, hittar inte rätt ord osv..osv..
Förkylning? Snart avklarat hoppas jag... Igår på matten kände jag igen den där känslan av att vara frisk, då allt bara klaffar, när talen löser sig framför ögonen. Ta mig tillbaka till verkligheten tack!

Mitten av veckan. Vad ska jag säga riktigt? Jo, jorden går under ikväll eller i morgon eller om två år. Så bered er på det. Känns lagom kul att spendera de sista timmarna på skolan. Hahah, lite pepp de forskarna måste känna. Ja, vi gör ett svart hål/återskapar Big bang. Jorden kanske går under? En chans på en miljon tydligen...
Så, detta handlar våra dagar om. Jo och sedan det där spelet... Spore? Var det inte så? Där man är en cell från början och väljer sin utveckling allt eftersom. Alexander fick en hjärna igår och Sebbe är i rymden. Så det så.

En teknikares liv går ut på Mythbusters och alla otroligt fina spel som finns. 35758464278764534684 miljoners miljarder finns det visst. Skämt å sido, men våra samtal går allvarligt ut på detta.
-Vad händer när man kör i ljusets hastighet och slår på lysena? Lyser det då?
- Jamen, jo! Det såg jag på Mythbusters igår....

Hahah, kul har vi då i alla fall. Vad som än händer så har man alltid någon där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0