Trött...

Var rätt så slut när jag kom hem igår. Rätt mycket kunder osv...

Har nyss käkat frukost, sitter nog här ett tag. Duschar, lunch? Pluggar lite engelska och sedan lite foto till singel omslaget. Nu har jag en idé så nu ska jag skapa en studio. Hoppas att det går fint.

Jo, hade en engelsk talande kund igår. Han skulle bara betala men man blir lite ställd. Svårt att komma på vad man ska säga och så...

Drömde i natt att vi var tillbaka i skolan. Hade fysik med Olle då Anders var borta. Så vi fick inte veta matteprovet... Dessutom hade jag sjukt svårt att fokusera på fysiken, vet inte vad jag gjorde men jag tror lektionen slutade med att vi byggde torn med färgpennor. Fråga inte varför....

Fick skolkatalogen igår. Det blev väl ganska bra tycker jag.


Foten gör ondare än den gjort på länge. Har ont när jag trycker mittpå den. Ta mig till en läkare, please?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0