Söndag, en dag närmare måndag

Slutet på veckan och jag känner att det inte finns så mycket att sysselsätta sig med. Ute regnar det, lagom kul sedan då jag har ont i foten, en promenad är utesluten. Kanske blir det att cykla en sväng om vädret blir bättre. Så här sitter jag i nya(!) mjukisbyxor. Tar det lugnt, käkade inte frukost förrän vid tio. Även pappa var seg upp och sedan har det blivit lite tv..

Farfar var förbi och berättade att han och farmor bara ska köpa julklappar till oss barnbarn och inte till deras barn. Vi får väl se om det hänger i sig enda till jul. Ungefär nu brukar deras funderingar om julklappar börja. Så länge kvar men så många tankar. Såg förresten att Blomsterslottets Tomtestaden öppnade i veckan. Visst är vi i oktober fortfarande eller går tiden så fort att jag inte hänger med?

Gårdagkvällen spenderades med Elin och Elin. Riktigt kul hade vi, på något sätt blir det visst långt mellan gångerna.. Fast nu siktar vi mot Halloween och smider planer.

Vad mer? Inte särskilt mycket kanske, gillade ni bilden i förra inlägget?


Ge mej solsken, värme och glada människor. Ja, ITarna håller CocaCola under armarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0