Pain in the fot.

....sovmorgon....lite solidworks....ekvationer och funktioner....korv och mackaroner....kemiprovet tillbax....pastellkritor....


Nu är det så att jag måste ta mig till skolsköterskan i morgon. Kosta vad det kosta vill. Min fot lever tydligen ett eget liv och två leder, tåleder, smärtar ordentligt. Jag har svårt att gå. Typiskt, det är ju det man vill kunna göra. Det kan ha gått över i morgon också. Hoppas på det. Det gäller att tänka positivt.

Började dagen med en underbar lektion i Teknik utveckling. Löpvagnen började ritas och. Vi gjorde fel. Det är bara att börja om. Tur att vi inte hann så långt. Men vi är rätt så elit. Min grupp. Nästan de enda som stannat kvar, många har tagit sovmorgon. Därför hänger jag, Alexander och Camilla ihop i ur och skur. Sven hjälper inte att ha i närheten. Han pratar knappt svenska, nästan grekiska. Man måste vara på topp för att förstå. 

Jo, 44 av 46,5 på kemin. Hyffsat bra.  


Så otroligt länge sedan det känns. Kul hade vi med våra sjärtlappar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0