Nepp

Efter flera försök så nej. I kväll ville det sig inte. Hade en bild i huvudet men det gick inte rita. Tråkigt..
Pappa däremot han lyckades.

Nu har jag färglagt... Han ska alltid vara så duktig.
Haah, ja snart går jag och lägger mig. Har inte så mycket ork kvar efter dagen. Tänk att det bästa för att slappna av är att sova. Otroligt skönt men snart går det till överdrift. Vad i hela friden ska jag göra för att orka? Det gäller att inte tänka på att varva ner utan vara speedad till det att man lägger huvudet på kudden och slocknar direkt. Tror du att det fungerar så tror du fel. Jag vill soooooova....

Nu äre slut tjatat. Hoppas på att foten håller så jag kan gå till rummet så kanske jag ser Vänner innan jag slocknar.

Sov gott eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0