Hade en idé om vad som skulle stå här...

Några timmar sedan sist och jag håller på att få spunk. Ärligt. Timmarna drar sig fram och jag vill egentligen bara sova. Fast, måndag i morgon. Kanske inte det roligaste att vakna upp till... Får i alla fall träffa mina vänner. Alltid något.

Tanken har slagit mig många gånger idag. Vad gör jag med mitt liv egentligen? Inget. Skulle inte tro det. Tråktråk. Apa. Men har jag orken att ringa någon? Nae, känner inte för det. Inte i dag. Tänk om man nån dag bara fick ett sms.
Nu hittar vi på detta, kom hiiiit.
Då skulle man allt må. Nae, sitter här med mp3n i öronen. Broder Tuck har en sällsynt kompis, som för övrigt retar gallfeber på mig. Bara av att se honom. Ops. Inte snällt. Men vad kan man säga? Det är sanningen.

Den hemska sanningen är att jag faktiskt ser framemot nästa vecka. Är det skola är det alltid nåt att göra. Så det så. Engelskan är förresten inte inpluggad än heller. Det tar emot något enormt att kika på den.
Så måndag i morgon. Ny dag, nya möjligheter. Fysik, mer ljus, Teknikutveckling, löpvagn? (Alexander och Camilla, nu ger vi järnet!), lunch, engelska och matten. Roligast? Matten. Utan tvekan. Logaritmer, here we go!

Nu blev det tjat och gnat. Men dagens feeling är så, ursch. Apdåligt. Regnar gör det också. När ska solen skina?

Bjuder på denna bild som är ritad tidigare idag.


Har faktiskt varit rätt duktig på sistone. Många bilder å så...

Kommentarer
Postat av: Eva

snyggt!!

Supertrist väder. Har varit ute med snuttan ett tag idag, men oj så blött och kallt. Annars har vi haft på Idolrepiser på tv:n och smågluttat. Ha det bra

2008-10-05 @ 17:47:35
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0