Fortsatt lov

Jo, men vissa ska jobba. 11.48 sätter jag mig på bussen till Färg&Tapet. Men jag får då pengar för det i alla fall.
Tapetyra idag?

Vad mer? Ja, halloween på fredag. Det ska firas med vänner. Tanken var att vi skulle baka och se på film. Nu har ännu en till fallit bort från vårat järngäng. Vi får se vad vi gör, hur det blir och så.

Dessutom är jag lite smått deprimerad över att jag inte lyckats hitta några skor. De enda som dög igår var ett par på Team Sportia. Dock fanns det bara, enligt den sämsta försäljaren ever, storlek 42 som minst. Lite han ljög då en av visnings skorna var i 41 1/3. Tråkigt. Kanske blir det att beställa från SneakersnStuff. Ett par svarta Adidas har jag hittat där... Men jag vet inte, mamma är lite misstänksam mot att beställa via internet. Kalla det gammalmodigt men jag förstår henne nästan. Annars ska man ju till IKEA den 16/11. Kanske det blir Skopunkten då?

Jo, spelade CSI igår. Nördigt jag vet... men det var ju kul! Löste två mysterier. Värsta bästa utredarn är jag!

Ha de så bra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0