Den första snön har fallit

Drar upp för fönstret, lite vitt ligger på backen. Och, snön faller ned.

Ska kolla lite recept till fredag. Kom på vars jag ska leta...

Jobbar idag. Sen hoppas jag på att få färga håret när jag kommer hem.

Jo, jag såg Världens härligaste män igår. Kategori Playern. Varför i hela världen ska man kategorisera alla människor? Vad är meningen? Djupt instoppat i ett fack som är svårt att ta sig ur. Varför, varför, varför, varför? Det har man ju hört att man inte ska göra, enda sedan barnsben har man fått det inpräntat. Men då går 5an och gör tvärtemot. Och programledaren? Har ingen aning om vad hon heter men har aldrig riktigt gillat henne. Det är mitt val, kanske har hon bara haft otur med sina program...?

Thats it for today.


Riktigt så här mycket snö är det inte, men nära på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0