Är detta slutet för professor Eppes?

Hej hopp, har slösat dagen med att rita i Photoshop. Så här blev reslutatet.

Ja. jag ritar med ritplatta och ja, jag har haft en bild att utgå ifrån. För er som undrar så är detta sångaren i Simple Plan, Pierre Bouvier. Några timmar tog det men jag har lärt mig mycket under resans gång.

Ska väl snart käka middag. Vad det blir har jag ingen aning om, pappa och jag är mästerkockar i helgen då mamma och Broder Tuck är i Etuna. De förlorade mot Nacka? med 6-3? Tror jag. Inte så säkert kanske men det går ju alltid ta reda på.

Ikväll blir det nog att hitta på något med i allafall Elin S. Får se om det blir någon fler.

Ha de så gott och njut av det som är kvar av denna lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0