Ännu en dag äldre

fackteckning, håltimme, pannkaka med grädde, engelska, grafisk design


Nu verkar tröttheten komma krypande tillbaka. Lyckligt borttappad i 3 dagar. Behövs det helg kanske?

Trots en lång dag har jag endå haft trevligt. Modebilden blev i princip klar i morse. Hjälpte sedan till lite med Teuen. Grattis Camilla 17 år förresten! Sedan lyckades vi faktiskt sitta väldigt länge i matsalen i dag, typ 40 min minst. Rekord! Engelskan? Haah, ett skämt. Trodde jag kunde grammatiken. Njae inte riktigt... Oj,oj det blir nog att plugga lite mer till provet. Kanske lite mer än bara läsa igenom... Filmen sedan, Amazing Grace. Rätt okej endå. De 10 min vi såg. Allt för the human rights. Kan TE2B rätta varandras läxa? Kanske inte. Oj, många missförstånd blev det. 
Grafisk design? Jo, kreativitet var ordet. Klippa och klistra. Sedan flygplanslogga. Sebbes grafitti plan med diamanter blir nog det snyggaste. Doris såg nog en utveckling av min logga. Tråkigt att man måste lämna in så många idéer. Det har jag lite svårt för. 

Sket i kemi läxan, två sidor att läsa. Det kan jag nog göra innan lektionen. Annars blir nog morgondagen rätt chill. Fotografisk bild, hoppas att vi får se bilderna! Sedan gympa, men jag ska inte vara med. Har uppehåll i 4 veckor, på grund av en överansträngning i foten. Helt galet. Sedan matte och kemi. Sedan HELG!!
Vad ska man hitta på? Pappa har jobbarparty och Broder Tuck och mamma ska till E-tuna. Lycka till där säger jag bara! Men själv blir jag. I allafall fredag kväll och sedan lördag på dagen då pappa jobbar. Kanske blir det bio i Ske-hamn på söndag kväll om pappa och jag kan hålla oss vakna... Det är den stora frågan.  

Vad blir det ikväll då? Jo, soova. Typ åtta, lägger mig i sängen och slocknar direkt. Får se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0