Alla är så glada och du är så bra

Torrpastell, jonföreningar, brända köttbullar, grammatik, indesign.



Dagen har varit lång men intressant. Kommer nästan inte ihåg vad som hänt. Har dessutom fotat lite ikväll, sket totalt i foten och stack ut med pappa för att fota lite dimma och solnedgång. Har inte hunnit titta på bilderna men ISO 800 säger väl en hel del... Skak,skak,skak.

Sitter nu och försöker lösa matteläxan via msn och sms. Hel festligt. Kan det vara så att log(x+1)+log(x-1) =3 kan bli roten ur 1001? Hoppas nu att Alexander svarar så att man kan få ett vettigt svar. Jag hade nästan glömt att jag hoppat över den uppgiften då Isabel ville ha hjälp. Så här går det nu när man bara har matte tre gånger i veckan. Lönlöst.

Gympakläderna ska packas och matten ska ner i väskan. Snart är det gonatt sov gott och jag får äntligen sluta ögonen. Har käkat middag på Max med familjen och köpt linsvätska.

Bussen körde i morse en hel knasig väg, svängde inte ned vid musikskolan utan fortsatte rakt fram. Ska bli intressant att se i morgon om den kör samma väg. Dessutom fotar jag analogt imorgon bitti. Tio bilder med temat 3. Tokigt.

Har nu tjatat massa strunt. Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Eva

Hur är det med foten?

Vad ska ni göra i helgen?

2008-10-10 @ 18:36:06
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/
Postat av: Alina

Hej hopp! Kikar in:) Ha en trevlig Fredag!

2008-10-10 @ 18:39:27
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: mikaelam

Enkel och fin blogg (:

2008-10-10 @ 18:49:11
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0