aaaaaa

mörkerrum, poesi, potatisburgare, skolsköterskan, programråd, frekvens

Ja, idag har jag varit till skolsköterskan. Diagnos? Översträngning. Yeah, sure...
Åtgärd? Vänta ut det onda, det går över förhoppningsvis. Smörj Zon salva. Nae, jag är allergisk. Skit i det annars hamnar du på akuten.
Var det värt? Njae, kunde nog ha pratat med kanske vem som helst.

Programrådet förpestade den annars så trevliga dagen. Har man haft en bra klass så har den bara blivit bättre.

Nu är det svårt. Drömmer om att jag är stressad, sen och allt möjligt. Kanske är det mycket på skolan? Alexander tyckte att man nog borde skriva upp allt i en almanacka. Vadå? Inte är det så mycket... Eeh jo. Det var bara att tänka efter.
Matte läxa
Teu prov + löpvagnen + uppg. i Solid Works
Fysik uppgifter
Svenska, dikten ska vara klar om en vecka
Engelska, glosor
Bilden på fackteckningen ska nog vara klar snart och helst superbra

 
Det är nog mer men jag orkar inte tänka på det. Dessutom har jag fått ett layout jobb på halsen. Broder Tucks innebandylag har en hemsida. Den hemskaste. Och vem ska göra om den? Jo, lilla jag. HJÄLP. Först och främst så verkar det lite knöligt, inga html koder än så länge i allafall. Vad ska det stå där då? Och, allt...... Jag tror jag blir knäpp.

Säger bara: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Den bästa reaktionen idag, det bästa uttrycket och så känns det.

Fackteckning, kemilabb, engelska och grafisk design tomorrow. Tur jag har mina vänner. Ni är de bästa!

Ikväll blir det lite layoutjobb, matte och sedan Room Service. Kanske får man sig ett gott skratt. Somnar sedan som en klubbad säl.

Ha re gott!

Skolavslutningen, längesedan. Bilden verkar skum... Färgerna är lite störda.

Kommentarer
Postat av: elin

jag kan hjälpa med html om du undrar över nått

2008-10-08 @ 17:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0