Tisdag, snart onsdag

Gaah, en till lite galen dag. Teknikutvecklingen hemsöker mig, trots idogt arbetande blev vi inte klara idag heller men vi ser slutet på tunneln. Tack och lov. Dagens lektion var rätt kul endå, vi hittade mönster. Min löpvagn blev i tyg. Oj, snacka hållbarheten på den du! Alexander gjorde både i trä och i tegel. Det såg nästan ut som ett litet hus. Camillas fick fina moln. Seriösa? Så seriöst som vi bara kan göra det...

Vad mer? Introduktion på derivata. Anders borde lära sig lite bättre engelska så man fattar vilka knappar man ska trycka på på miniräknarn.... Allvarligt. Matt? Onej Math var det visst.

Efter lite mat och kemi gick vi till bilden. En timmes film väntade oss. Sveriges mode historia under 1900-talet. Intressant. 100 åriga tanter som pratade om hur det var förr. Nylonstrumpor som frös fast på benen och så hemskt det var att klippa håret..

Fick en påse från Ticket när jag gick till bussen. Haah, innehållandes två broschyrer och en isskrapa. Najsprajs.

Har läst två av texterna till provet. I morrn blire plugg! Grammatik så det sprutar... Pepp? Inte det minsta.

Jo just det. Beställde ett par skor igår. Ett par Adidas, nästan som de jag har men i mocka och lite old school. Men fina.


Från SNS. Snart kommer dom hoppas jag! HAPPYFACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0