Solen skiner inte men snön den faller

Gissa vem som börjar 13.35 på torsdag? Jo, jag. Trevligt värre. Nu måste jag väl jobba lite på min kollektion också men det ska inte bli så svårt.

Kan ju förövrigt berätta att jag är klar med Solid Works uppgifterna. Otroligt härligt. Tackar Alexander och Camilla för hjälpen med iskubslådan. Nu återstår bara hylldesignen.

Kemi prov idag också. Hade förträngt det. Hyffsat gick det väl, lite små saker som jag hittade på svar som lät ganska bra. Inte spikat i alla fall, förhoppningsvis MVG. Nu ska vi visst börja räkna också, härligt.

Höll på att halka några gånger idag. Endast i Ursviken. Inte i stan. Här är det lite konstigt plogat så att snön som kom för ett tag sedan nu ligger som en blank is. Och pudersnö på det. Inte det minsta roligt.


Sena fysiklabben i morgon. Tråk, men 450n åker med till skolan i morgon. Nu blir det att fota inspirationsbilder till bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0