Mörkt 24-7?

Verkar så. Steg upp halv tio och det var mörkt, lade mig i sängen sov till halv elva. Det var fortfarande mörkt och nu? Jo, mörkt är det. Om det beror på att det regnar lite smått eller att det faktiskt snart är vinter och mer natt än dag vet jag inte...

Jag höll mig vaken till Numbers igår. Och oja. Bästa programmet ever. En sann nörd refererar till Mythbusters. Även Fleinhardt. Och en teknikare. Så sant som det är sagt. Hoppas nu Charlie får sitt tillstånd tillbaka. Go Eppes.
Lite nördigt, men o så kul. Matte + FBI. Vad mer kan man begära? Nu är kanske matematiken i drömmarnas värld. Men jag gillar det.

Idag blir det nog inte så mycket mer än kanske fika hos farmor. Eftermiddagen och kvällen har jag ingen aning om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0