Mitten av veckan men det värsta är kvar

Just det. Engelska prov i MORGON. Ska plugga snart. Fika först.

Dagen har egentligen inte bjudit på så värst mycket. Fotografisk bild. Fota till CD omslaget, jag Nils och Adam gick runt och gjorde ingenting. 18 bilder tog jag. Var in till NK b. Alexander, Per och Gustav hade lektion, deras lärare såg arg ut så vi gick. Sedan lite matte med derivata. Anders snackade på och gav oss tre uppgifter att lösa. Skitenkelt. Sista grafen såg ut som ett roten ur tecken. Så det så.
Lunch med risgrynsgröt och macka. Fysik repetition. Slut för dagen.

Enda dagen i veckan jag haft tid att gå till skolsköterskan under skoltid. Var hon där? Nepp och då var jag dit två gånger... Aaaah, ska det aldrig bli bra i min fot? Tydligen inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0