Lördag

Ja, inte mycket har blivit gjort idag. Följde Broder Tuck på träning. Kusin Morén stod målvakt. Kul att se!

Sedan har jag pratat lite med EK och planerat lite inför morgondagen. Troligtvis blir det jag, hon och Erik. Linnea är sjuk, stackarn och ES har match. Nu har inte Erik hört av sig men jag tror att han kan. Förhoppningsvis. Det går dessvärre inte så bra våra försök att hitta på något allihop. Kanske nästa helg?

Inte har jag sprayat alla ramar heller. Pappa tyckte att det var för mycket stök med det men kanske om jag stiger upp tidigt i morgon att vi hinner göra det då? Jag fick i alla fall lite kemi pluggat. Kapitel 4 är avklarat... Inte så svårt. Tar nästa kapitel i morgon kväll. Måste nog börja på engelskan också.

Inte mycket på tv en kväll som denna. Får se vad jag hittar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0