Läkartid

Efter en dags skolarbete drog jag till läkaren. Kollade foten. Resultat? Blodprov och sedan röntgen i morgon efter skolan. Bara för att konstatera att det inte är brutet. Om det är det så går det inte göra något åt. Så i och med att jag kan gå utan att det gör ont är jag tillbaka på gympan på fredag. Och dansen i morgon. Om inte röntgen visar något annorlunda... 

Känns skönt! Både att det håller på att gå över och att det sedan ska kollas upp. 

Lämnade förresten in löpvagnen idag. Åå, jag, Alexander och Camilla var lagom stolta. Dessutom har vi ett hjärta på framsidan. Design á la MLA, 5 sekunder med ritstiftet i Photoshop. Jo, jo stolt är man. Fick tillbaka hemprovet oxå. 18/20. Inte dåligt... Men Sven var virrig. Han frågade både mig och Alexander om våra resultat innan vi ens fått tillbaka proven... Helt galen människa... Ser väl inte framemot utvecklingssamtalet på torsdag om man säger så. 

Men annars så har dagen bjudit på lite fysikrep, engelska och matte. Många i TE2B är oroliga över dansen i morgon. Kanske främst killarna. Tror endå att det blir kul. Men kanske inte i tre timmar... 

I kväll blir det lite stickande framför tvn. Började med en halsduk igår. Egentligen borde jag räkna de två fysikuppgifterna jag har kvar men jag gav upp när jag inte fattade hur jag skulle räkna. 


T i l l s a m m a n s   ä r   v i   s t a r k a  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0