Konstig, rätt underlig dag

Nu är man då uppe.
Ritade väl i en och en halv timme igår. Lade av halv elva, gick och lade mig och läste min engelska bok. Somnade typ halv tolv skulle jag gissa.

Vaknade igen tjugo över åtta, somnade kanske om och mamma kom in klockan nio. Steg upp och käkade frukost.

Har fört över bilderna till datorn. Ser att de måste photoshoppas lite. Är inte jättenöjd än med bilderna på massa formler. Men en del blev väl ganska fina...

Adam och Sebbe chillar rätt så bra...?

Oh no.... OP har skelett i garderoben.

Med galler för fönstren. Inte riktigt. Vi spärrade in vintern på livstid. Så det så!

Ska gå och duscha nu, sedan matte och kanske lite mer fotande till kollektionen. Får jag tid över ritar jag väl lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0