Julen kom ikapp även i år

Efter en dag med snö/regn och med vänner sitter jag här för att göra lite skolarbete. Lite engelska, lite bild och lite till fotografisk bild. Ganska roliga grejer ändå. Bortsett engelskan.

Skyltsöndagen i Ursviken var ett stor skämt. Typ åtta bord. Det tog väl fem minuter att gå igenom allt. Sedan gick vi en mödosam promenad hem till mig. Vi såg ut som dränkta katter alla fyra. Torkade oss under luftvärmepumpen och fikade lite sedan. Erik glänste sedan i Guitar Hero. Vi tvingade han att spela med gitarren åt andra hållet. Ganska kul, sedan blev det Buzz music quiz. Inte är man så bra i det.... BlondinErik gick sedan hem till sig för att plugga matte. ElinS och Linnea stannade lite längre men lämnade sedan mig med mitt skolarbete. Nu ska jag göra det, snart...


Det här är en gammal bild. Så det så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0