Jiippie!!

Skorna har äntligen kommit!
Jag är gladare än gladast. Things are going my way, feeling fine all the time. Visst, det är en låttext men det stämmer. Det enda minuset är väl kanske huvudvärken jag har nu och fysikprovet på onsdag. Annars så är det bara fint. Foten har slutat göra ont, skorna har kommit, jag trivs bättre än någonsin på skolan och har så många fina vänner. Ja, ♥ på allt nu liksom!

Förra bilden, förra inlägget. Var tagen med min gamla fina kompakt kamera. Och ja, den har makro. Nu verkar den ge upp men jag har min lilla älskling. Canon 450D.

Vad har hänt mer idag? Inte så mycket mer än att Sebbe kom till studion när vi fotade i morse. Nils hade gömt ägg i mjukisbyxorna och Rebecca klättrade ut ur ett knäckt ägg. Helt galet? Jo, men så är vi ju TE2B också...
Matten var självklar idag. En ny formel men o så lätt. Derivata fortfarande men inte är det speciellt svårt inte. Än så länge.

Farsdag på söndag och jag har inte köpt något åt min käre far. Ops, men det finns fortfarande tid. Hur jag nu ska hinna med allt fysikplugg? Hur jag nu kan tro att jag ska sätta mig ner och studera under helgen... Applåder om jag faktiskt gör det.

Ikväll blir det att lägga sig framför tvn och ta tid hur länge det tar att somna. 10 sekunder eller? Nja, nu ska jag faktiskt se Numbers. Så det så. 23.10 i fyran. Längtar.

Ha de så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0