Blandade reaktioner

Dagen började 8.30 med dans på Nordanå. Först foxtrot till 10.00 och sedan bugg till halv tolv. Vad var enklast? Foxtrot, ingen tvekan. Instruktörerna var lite virriga och pratade mycket, vi hann inte dansa så värst mycket.
Buggen var snurrig. Dålig information och sedan blev man lite smått yr också. Höger och vänstersnurr och möt och tryck i från. Jag och Alexander var väl bäst där i slutet...  Övning ger färdighet och det är alltid lättare att dansa med någon man känner. Killarna stod stilla hela tiden och tjejerna flyttade ett steg framåt. Det var mer tjejer än killar och det sög. Då fick man gå där själv som ett tap. Men det var kul det var det och vi slapp teu, matte, kemi och fackteckning idag. Just det heeela dagen.

Lärarna skulle visst på någon föreläsning och Nils lyckades förhandla bort en halvtimmes kemi. Tackar, tackar.

Käkade mat på skolan med några från klassen. Snackade fysik med Anders i matsalen och han skrev på en servett. Normalt? Det tyckte inte Boman.

Gick sedan till lassa. Hittade till röntgen och satte mig där och väntade. Fort gick det och snubben som röntgade bytte namn på mig. Fick mitt mellannamn. Så det så.. Väntar nu på resultaten men jag tror inte att det visade något.
Gick kvart över ett till stan igen och tog 13.35 hem. Var hemma 14.00 och har pluggat fysik sedan dess. Jag är otroligt less på allt vad vågor kan heta... Käkar väl middag på ett tag och sedan lite mer fysik plugg. Räknar med att plugga lite innan provet också. Dålig planering? Njae, måste bara få veta den där uppgiften. Tråkigt att jag inte skrev av den från tavlan, hörde att den stod där i måndags. Tråk, tråk.

Nu har jag tjatat klart.


Kommentarer
Postat av: Linda

Min stukade fot gick aldrig till sig förrän jag gick till en kiropraktiker. Frågade efter vem som var bäst på fötter.Beos fick jag höra. Om inget är brutet rekommenderar jag att du ringer honom.

Efter att jag var där så har det blivit tusen gånger bättre, svullnaden har gått ner, vilket den inte gjorde tidigare.Nu fattas bara lite övningar så blir jag som ny igen. Kramiz

2008-11-11 @ 20:09:05
URL: http://lindaisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0